KLUB SPIN honoruje karty:

EMS TRENING ! 25 minut 2 razy w tygodniu
ZAPRASZAMY DO ZAPISÓW NA SKÓŁKI TENISOWE 2017

Opisy zajęć

TBC / FAT BURNING / TBC

& stretching

- kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających i wytrzymałościowych, obejmujący
  wszystkie grupy mięśni, z wykorzystaniem ciężarków, hantli i taśm gumowych. Wysoka 
  skuteczność rzeźbienia mięśni.Stretching czyli rozciąganie sprawi by mieśnie były długie smukłe i elastyczne.

BODY SHAPE / TBC STEP 

- zajęcia typu Fat Burning. Trening na bazie ćwiczeń wzmacniających, kształtujących całą
  sylwetkę: ramiona, klatkę piersiową, plecy, uda, pośladki i brzuch. Umiarkowana
  intensywność sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej oraz koncentracji nad poprawnością
  wykonywanych ćwiczeń. Na zajęciach wykorzystywany jest sprzęt do ćwiczeń: stepy,
  sztangi, hantle, tubingi, duże piłki, ovoboll, flexi bary i flexi stick.

SUPERTRENING

- zajęcia kierowane są do wszystkich bez względu na poziom zaawansowania. Każdy
  SUPERTRENING prowadzony jest do energetycznej muzyki i łączy ćwiczenia cardio
  (pomagające przyspieszyć metabolizm i redukować tkankę tłuszczową)z ćwiczeniami
  ujędrniającymi, rzeźbiącymi i wzmacniającymi mięśnie rąk, brzucha, ud i pośladków.

CORE & MORE

Wieloletnia praktyka na sali treningowej umożliwiła stworzenie autorskiego programu treningowego który wzmacnia mm posturalne , kombinacja ćwiczeń Cardio skutecznie spala tkankę tłuszczową a ćwiczenia wzmacniające mm dna miednicy sprawiają iż jest to kompletny trening dla Kobiety. Cwiczenia dedykowane również dla mam  wracających po ciąży. KOBIETA JEST SIŁĄ


PILATES/ POWER PILATES

- metoda ćwiczeń profilaktyczno-leczniczych, wzmacniających mięśnie stabilizujące
  kręgosłup, zwiększających świadomość własnego ciała, poprawiających koordynację
  ruchową i równowagę. Bezpieczna dla wszystkich bez względu na wiek i kondycję.
  Polecana szczególnie osobom z dolegliwościami odkręgosłupowymi.POWER PILATES- zajęcia dla Wszystkich którzy chcą zgłębić tajniki sztuki Pilatesa na wyższym poziomie.

BPU

- trening mięśni bioder, pośladków i ud. Rozgrzewka Cardio zapewnia efekt redukcji
   tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wzmacniające – modelowanie dolnych partii ciała. Zajęcia
   bez stepu.

 ROZMIAR MNIEJ
Chcesz zaskoczyć wszystkich pięknym wysportowanym cialem ?! Płaski brzuch , wyrzeźbione ramiona, smukłe uda i zgrabne pośladki... Zapraszamy są to zajęcia dla Ciebie ! Nieskomplikowana choreografoia plus ćwiczenia wzmacniające to Klucz do Twojego sukcesu. 

AKCJA BIKINI
Sezon plażowy rozpoczęty ! Bikini bez kompleksów ? Nic prostrzego odpowiednio ułożone zajęcia podkręcą metabolizm przez co spalisz jeszcze wiecej tkanki tłuszczowej oraz wyrzeźbisz mięśnie by na plaży prezentować się perfekcyjnie !

TRENING FUNKCJONALNY

- Czym jest trening funkcjonalny?
  Trening funkcjonalny jest nowym trendem w nowoczesnym podejściu do treningu,
  zarówno w fitnessie jak i w treningu personalnym. Podstawową zasadą, która rządzi
  budową treningu funkcjonalnego to wielostawowość ćwiczeń (brak ćwiczeń
  izolowanych) oraz funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność w ruchach życia
  codziennego.
  Złożoność wykonywanych ćwiczeń w treningu funkcjonalnym pociąga za sobą
  wymuszenie intensywniejszego krążenia krwi, a co za tym idzie, poprawę jego działania
  oraz wzrost wydolności organizmu - wytrzymałości tlenowej i mięśniowej. Trening
  funkcjonalny harmonijnie wzmacnia mięśnie całego ciała i symetryzuje je. Wielką zaletą
  jego jest to, iż aktywuje wszystkie rodzaje włókien mięśniowych, mięśnie głębokie oraz
  posturalne, odpowiadające za prawidłową postawę oraz za zdrowie kręgosłupa. Trening
  funkcjonalny to trening który pozwoli ci jednocześnie na poprawienie kondycji,
  przygotowanie do zimowego białego szaleństwa, jak również do pokazania super
  sylwetki na rozgrzanej słońcem plaży. Trening funkcjonalny jest treningiem
  prozdrowotnym. Dzięki równomiernej stymulacji całego organizmu wyrównuje napięcia
  mięśniowe i tonizuje ciało. Dla początkującego adepta, trening funkcjonalny wydawać
  się może intensywny, lecz jego efekty zauważalne są już po 3 tygodniach regularnych
  treningów. W przeciwieństwie do treningu z dużymi ciężarami w systemie
  kulturystycznym, trening funkcjonalny nie pociąga za sobą wzrostu objętości masy
  mięśniowej (jeśli nie ma takiej potrzeby), a jedynie zwiększenie tonusu i poprawę
  gęstości mięśnia.

HATHA JOGA

Metoda, która może być praktykowana przez każdego. Asany ( pozycje jogiczne) przyjmowane podczas ćwiczeń wzmacniają ciało, kształtują sylwetke,prowadzą do poprawienia fizjologii oraz samopoczucia. W wyniku praktyki wzrasta sprawność fizyczna, poprawia sie zdrowie i odporność na choroby. polepsza się kontakt ze światem i samym sobą. Najbardziej spokojna i relaksacyjna forma jogi ćwiczaca zarówno ciało jak i umysł.
ZUMBA
to zajęcia fitnessowe inspirowane głównie tańcami  latynoamerykańskimi. Stanowią połączene szybkich i wolnych ruchów tanecznych takich jak salsa, czy merengue. Zumba dzięki wyjątkowo energetycznej i porywającej muzyce  pozwala w przyjemny sposób odwrócić uwagę od ćwiczeń i cieszyć się każdą chwilą  spędzoną na treningu. Nie trzeba umieć tańczyć , aby wziąć udział w zajęciach , ponieważ proste i łatwe układy kroków sprawiają , że bez problemu powtórzy  je każdy  uczestnik. Jest to nietypowe połączenie elementów treningu wzmacniającego i areobowego oraz treningu interwałowego, co skutkuje wieloma korzyściami : szybka utrata wagi , polepszenie kondycji, wzmacnianie mięśni i wyrzeżbienie sylwetki, ale również poprawa samopoczucia poprzez spory zastrzyk pozytywnej energii.
POSTURAL TRENING

Klub Sportowy SPIN

Rzeszów, ul. Morelowa 41, (przy Oś. Baranówka 4)
(+48) 608-67-67-00, (+48) 17 855 47 15
e-mail: info@spinklub.pl

KLUB SPIN honoruje karty:

Projekt i realizacja: Szyler.com, CMS: Zdzislowicz.pl

AKTUALNY GRAFIK FITNESS !!! LATO !!! ważny od 11.09 2017